IKLAN

Doa Solat Tahajud Rumi

Jul 27 2016 mohon jangan diabaikan doa untuk mengeluarkan jin makhluk halus atau racun-racun ilmu sihir atau santau dari badan manusia. Balik terawih saya buat qada solat dan tidur dengan doa supaya saya dpt mlm lailatulqadarSaya bangun solat tahajud dan kejut anak saya utk solat tahajudMasa lepas tahajud saya berdoa memohon ampun dari Allah waktu itu saya menangis teresak dan rasa seram sejukAda ustaz2 kata kalau nak tahu kehadiran malaikatkita kan rasa meremang itulah yg.


Pin On Solat

Tolong SEBARKAN Bulletin Media Wednesday July 27 2016 0 Jan 03 2014 Doa Mengelak Dari Sihir share dari link fb Dr.


ط يب الله الب قاء عم ر الله الأث ر الصفحة 272 منتديات تراتيل شاعر Doa Kutipan Buku Kutipan Rohani


Pin On Solat Sunat


Doa Sebelum Tahajjud Doa Kekuatan Doa Kata Kata Motivasi

0 Response to "Doa Solat Tahajud Rumi"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel